Nisan 01, 2012

Olur mu Öyle Şey Demeyin Oluyor.

Ben diyorum.Bulaşıkta kırmasam,arkamı dönünce onlar intihar ediyorlar,kendilerini öldürüyorlar.benim mutfak eşyalarımla ilişkimde iki seçenek var.İkiside beni hazin sona taşıyor.
ya ben onları öldürücem,ya da ani gelen intiharlarına kendimi alıştırıcam.başka yolu yok!
çünkü onlar ben öldürmediğim zaman ya masadan yuvarlanıyorlar yada bir yerlerden düşüyor.Hiçbiri mi olmadı?o zaman durduk yere ortadan ikiye ayrılıyorlar.yani sürekli birşeyler oluyor bunlara.
Çok alıngan olduklarını düşünmeye başlamadım değil yani.Çözümü yok mudur bunun acaba?


işte bir bardak çay alıyım dedimde demez olaydım.elimde kalan sevgili tazmanya kupamın son hali.
işte sonunda o da intihar etti.
kendi kendini yok etti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer