Nisan 01, 2012

Kapı Sendromu Huh.


(Uyarı:hikayenin başını bilmiyorsanız okumayın)
Meğer korkulacak birşey yokmuş ya.ne rahatlık bendeki de.açmadım bu vakte kadar kapıyı kalktım yatmadan önce kilitlere bakıyım,(bu cidden korkmuş olabileceğimin göstergesi işte.) tam kilitlemişmiyim derken kapıyı açtım da gördüm kapımda beni bekleyen bir buket çiçeği.
içinde de bir not.şaşırdım kaldım.
korkmadım da değil hani.
kapımda bir buket!
adresimi bilen benim tanımadığım insanlar!!
her ne kadar düşünündükçe korkmaya devam etsem de... 
çiçeklerin masumiyeti ve kokusu o anda ki tüm korkuları söndürmeye yetti.(tabi şimdilik.)
notta ne yazdığı da bana kalsın. :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer