Nisan 09, 2012

Yorgunluğa İyi Gelen Hediye.

İstanbuldayım.
neresinde olduğum belli olmayan bir semtinde ikamet ediyorum.muhtemelen avrupa yakası.hani vapurlar koşturmaca fln orada daha çok ya ondan.yine bu şarkı açık.(en aşağıda aç dinle)
işten çıktım,altımda arabam.yeni audim.audi falan diyince pek bir afilli gelmiştir şimdi size?yok.öyle büyük dünya çapında şirkette fln çalışmıyorum.kendi halinde özel bir iş yeri bizimki,o istanbulun çok katlılarından.(kimine göre orada çalışmakta para içinde yüzmekle eğdeğer gerçi ya neyse.)işten çıkmışım hava yine karanlık,hep böyle gündüz vakti giriyoruz,gece vakti çıkıyoruz.ne zaman kendime vakit ayırıcam ben diye iç geçiriyorum her çarşamba olduğu gibi.
radyodaki şarkıyı seviyorumtelefonum çalıyor.arabanın tutacına teli  yerleştiriyorum hoparlörden konuşuyorum.ahu.akşam aliler ile dışarı
çıkıyorlarmış.bana soruyor -gelirmisin?sanki bu teklifi bekliyorum,hemen kabul ediyorum.trafik.yol bitmiyor.sözde işin yorgunluğunu 15 dakika evimin girişindeki 
beyaz kanepede atıcam ve doğrudan devasa ahşap giysi dolabıma dalıp giyecek planı yapıcam ama nerde!trafikte kaldık yine iyi mi!telefon bir daha çalıyor.ahu.aslının sevgilisinin doğumgünüymüşmüş.yok hediye mediye birşeyler zırvalıyor.yorgun beynimle yarım yamalak dinle,kapat.yine yola konsantre ol.oh trafik biraz daha açık.seviniyorum.radyoda şarkı devam ediyor.sanki 1,5 saat sürdü.telefon.zırzırzırzır.
bu sefer çalışını zor seçiyorum.yola çok mu konsantre oldum ki?ZırZır..Telefon.
ahuya kızıyorum.o sanıyorum.selim.arayan selim.adı da afilli iş adamı gibi dimi.ama öyle büyük iş adamı değil.bir dergide editör.o benim biricikim!
-napıyorsun? diyor.
-nerdesin? diye yanıtlıyorum.özlemişim.
-yemekteyiz gece yola çıkıcam diyor.
seviniyorum.öpücükler atıp kapatıyoruz.
yol bitti.omuzlarım düşük.tek renk demir kapının eşiğine omuz dayıyorum.yorulmuşum.anahtarı deliğe sokmamla kapı açılıyor.ışığa uzattığım elim el ile çekliyor.yabancı değil.armani black.koku yayılmış tüm oda kokuyor.tanırım.o 15 dakika beyaz koltuğa oturma arzum uçup gidiyo.çünkü oturmadan enerji doluyorum onu görünce.selim gelmiş.mutluluktan uçuyoruz.isviçre çikolataları ile rus ruleti oynuyoruz,likörlüyü bulmak adına.her zamankinden.
kırmızı elbisemi o seçiyor,hazırım.aslının sevgilisinin doğumgününe gidiyoruz.hayat bazen bir anda güzelleşebiliyo.ne güzel herşey yolunda.


cassius-ı love you so
Arabada çalan şarkı.     

bilirsiniz tekrar dinlerken onun asıl siz olmadığını.ama olmayacak o hayali o şarkıda yaşamayı seçersiniz.
ondandır bir şarkıyı tekrar tekrar dinleyişler.ondandır bir şarkıya duyulan aşk.
şu sıralar hayal dünyam bu sulardaydı.teşekkürler.hepsi hayaldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer