Nisan 19, 2012

Malt Nedir?



İlk defa malt içeceği denemiş bir insan olarak bir anda mutlu oluverdim bugün.
(çokçok ağlamaklıydım okulla ilgili birçok sorun tüm günümü öldürdü falan fislan.neyse malta dönelim.)
ne de güzelmişin sen yahu.bana sorarsanız ben birayı alkolü için içenlerden değilim ve zaten kaç kişi bira içip sarhoş olmayı başarabiliyor pardon!4 şişeden sonra belki yani!eh o 4 şişe yerine git adam akıllı bi alkol alda amacına ulaşıver ey insan oğlu.



alkolü için mi bira mira içiyorsun eh git tek celsede dindir acılarını kanyak dik gitsin.ne diyim yani.
malt içenleri de eleştirmeyi kesin.herkes bu içecek için olur olmaz konuşmuşta.kızdım. 
çünkü bugünden itibaren bende bir maltsever oldum,yuppiy!!! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer