Nisan 14, 2012

Filmografi: Gün Doğmadan. *imdb:8.0

imdb:8.0
Uzun zaman önce indirmiştim bu filmi izleyememiştim.dün gece içimden tamda böyle bir film izlemek geçiyordu ki elim birden buna gitti sonrasında kendimi filmi hayran hayran izler buldum.
iyi ki izlemişim ya sakin ve hoş ve romantikimsi bir filmdi. :)
sonrasında tren yolcuğu yapıp böylesi bir bey ile rastlaşasım gelmedi de değil hani. hoş yani. (:
çetrefilli aşklardan uzak,oyunlardan arınmış sadece iki kişinin bir anda birbirinden etkilenmesini konu alan :D
bir film istiyorsanız doğru yerdesiniz.fragmanını buyrun.




not:bu filmi altyazılı izlemek daha hoş,kızın hareketleri ve arada konuşulan fransız aksanı tiplemelerini anlamak için orjinal dil izlemek daha keyif vericek.iyi seyirler.
filmin devamıda çekilmiş ama ilki kadar başarılı değil diye duydum.izleyip görücem.bakalım bakalım.


Tek bir tesadüf akıl almaz anılar yaşatır insana işte o yüzdendirki tesadüfler güzeldir.
*İYİ SEYİRLER*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer