Nisan 06, 2012

Filmografi: Aşk Yemini. *imdb:6.5




"The Notebook" ile tanıdığım,"Zaman Yolcusunun Karısı" adlı filmiyle birlikte sevgimi haklı çıkarmaya devam eden Rachel McAdams ve "Dear John" daki masum,düşünceli ve bir o kadar da güçlü karakteriyle kalbimde ayrı yer edinen Channing Tatum başrolde.Açık konuşmak gerekirse filmin konusu yaratıcı değil fakat bu klasik konu ile o duygu yoğunluğunu insana nasıl hissettirmekte şaşırdım doğrusu.güzel bir aşk filmi olmuş.konu klasik ama kendisini izlettirmeyi biliyoru film.hı unutmadan söyliyeyimde konusu gerçek hayattan alınmış bir hikaye.Ama anlatmıyorum ve izlemelisiniz diyorum. :)
bu filmin tadı romantik film severlerin damağında kalıcaktır.benden söylemesi :)
hı romantik film izlemeyi sevmiyorum diyorsanız boşverin o zaman.kapatın.:D
Ağızdan çıkan her söz bir sözdür ancak bazı sözler vardır onları yemin olarak adlandırırız.

*İYİ SEYİRLER*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer