Nisan 14, 2012

Filmografi: Gün Batmadan. *imdb:8.0

Gerçekçi bir yapıt.şimdi eğri oturup doğru konuşalım ki sonu klasik filmleri sevmem ben.
klasik son,büyülenmiş aşıklar vs vs. çok tatsızlar.ama bu film bana beni yansıttığındandır ki çok fazla aşırı hatta deli gibi sevdim diyebilirim.



hakkında çok yorum okudum.çoğu kişi ilkini daha çok beğenmiş ki bence ikisi kıyaslanmayacak özellikteler.böylede dedim diye sakın olaki 1. sini izlemeden 2. nin başına oturmayın hı.
bu filmde beni neyin etkilediğini bilmiyorum ama film artık favorilerim de ve sevdim cidden.ondandır blogta da yazış sebebim.
Celine'i belkide çok fazla kendime benzettim ondan olabilir filmi sevişimde:)
filmdeki celine karakteri de yay burcumuş bir yerde geçiyorda :) cidden benziyor biçok konudaki düşüncelerimiz.ben konuşuyordum sanki izlerken garip oldum :) ondan mı sevdim acaba ben bu filmi :p :D

*Hepimizin kıymetini sonradan bilmek isteyeceğimiz anları vardır,ne yazık ki.

Yıllar geçsede güzel gelir mi anılar eskisi kadar?
*İYİ SEYİRLER* 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer