Aralık 30, 2012

Yeni Yıldan Bi Önceki Gün (kalp)

keyifli pazarlarr..
yeni yılda yeni başlangıç ve yeni hayallerin heyecanı şimdiden sardı dörtbir yanımı.
bugün güneşli bir pazar sabahına uyandım 2buçuk haftalığına yanıma gelen annem bugun evine dönüyordu vedalaştık otobüsü 1buçuktaydı.
ardından bende sevdiceğim ile çarşıya indim sınıftan arkadaşımla buluştum ve güzelleşmek için eskişehirdeki ilayda güzellik salonuna doğru yola koyulduk.yeni yıla temiz girilmeli dimii?
güzelliştik ve yüzde tebessüm yola koyulduk:))
ardından have a rest dedik dinlenmek için kanatlı kahve dünyasının yolunu tuttuk.
pazar kahvemi arkadasımla dedikodular eşliğinde kahve dünyasının güzel mi güzel yeni yıl ışıklandırmasının altında yudumladım.
karşımdaki bu ayıcıklarada bittim.
yeni yıla özel  hazırlanmış çikolata hediyelerini gidin görün derim
herbiri bir harika :)
kanatlı-boynerde deli gibi indirim vardı parfümler deri çizmeler hepsine aşık olup oradan bir sonraki aşkistanımız loya'ya ve oradan penti'ye aktık...(loyaya gitmek için tık,pentiye gitmek için tık)
ah o loyada nasıl takımlar vardır yarabbim tek kelime ile ba-yıl-dık.ya herşey yılbaşı diye mi güzel geliyor yoksa yılbaşı diye herşey güzel mi?yani illa yılbaşına bağlıcam ya neyse :))
eskişehirdeyseniz ve hala gitmediyseniz gidin bir görün derim şu nautilus concept denen dükkanı.
muhteşem kombinasyonlar oluşturabiliceğiniz birbirinden bağımsızda satılan harika takılara sahip.
tüm vaktimizi şu küçük takıcı dükkanında haracyıverdik.küpedir topadır aldıkta aldık..
(şu resimdeki boşluğa bakmayın siz bugün içerde 30dan fazla insan sıkışık pıkışık alışverişteydi.)
keşke aldıklarımın bir bir resmini çekip atabilseydim ama inanın o yorgunlukla yapamadım resimleyemedim aldıklarımı görseniz bayılcağınıza eminim:)
çarşı tramvay durağında sevdiceğim ile buluştuk
evin yolunu tuttuk.

yetenekli sevdiceğim yetenek sizsiniz türkiye'ye çoktan daldık bile:)
yarın evdeyiz evet ama oturup yapılcaklar listesini çıkarmalı ..
cama kar spreyi ile hoşgeldin 2013 happy new year vari yazılar yazıldı bile
musmutlu yıllarrr:)


Aralık 13, 2012

http://psychicinvestigator.com/File/folderA.htm http://tr.wikipedia.org/wiki/Nekromansi http://www.gnoxis.com/esp-testi-psitest-6316.html

Aralık 12, 2012

Toutatis Misafirimiz Olmaya Geliyor.




Öncelikle yazıma astreoid in ne olduğunu açıklamakla başlamak istedim.Hepimiz elbetteki biliyoruzdur bu küçük gezegenciklerin tanımını fakat yaşam sebebimiz dünyamızı tehdit eden bu gök cisimlerini biraz daha açalım ayrıntılı ele alalım dedim canlarım.
astreoit dediğimiz bu gezegenimsi gök cisimlerinin yörüngeleri güneş sistemi içersinde ve mars ile jüpiter arasında.sistemimiz bunlardan yaklaşık olarak 40.000 civarı kadarını bünyesinde bulundurmakta.küçük yapılarından ötürü bunlar küçük gezegenler olarak bilinmekteler ve benim bilmediğim şaşırtıcı bir ayrıntıda kimi astreoitlerin kendi bünyelerinde uydu barındırması.yani bunların kimileri uydulara sahip olabilmekte.
şimdi gelelim dünyaya yaklaşmakta olan astreoit toutatis'e.bu astroit bugün dünyanın çok yakınından geçecek.çok yakınından derken ne kadar yakınından?ayın dünyaya olan uzaklığının 18 katı uzaklıktan.bu geçiş teleskoplarla izlenebildiği gibi bazı internet sitelerinden yayınlanacak.
astreoit toutatis tam olarak 5km uzunluğunda.
geçişi takip etmek için:
http://www.wired.com/wiredscience/2012/12/watch-live-toutatis/
 9aralık 2012'ye ait uydu görüntüsü

astroit toutatis tam olarak 5 km uzunluğunda


Güzel mi güzel yılbaı sepetiiiiii :)

böyleside görülmedi güzel mi güzel bir yılbaşı sepeti hadi çekiliş sahibinin evine gitmek için  bi tıkda buna:)

Bu Çekilişler Yeni Yılda Şans Getiricek

Buda Çağlanın çekilişi hadi hadi durma kazanmak için az zaman kaldı hadi bi tık :)

Aralık 06, 2012

Aralık 04, 2012

Yeniden yine Merhabalarrrr..


Gelin Ama Sade-Sade Ama Seksi.
öncelikle mime cevap verirlerse mutluluk duycağım kişiler:
+http://birignebiriplik.blogspot.com/
  http://dygndesign.blogspot.com/
  http://gulhanmiray.blogspot.com/
+http://bayanmisi.blogspot.com/
  http://zuutrendss.blogspot.com/

Yeni bir mim oluşturarak bloggera dönüş yapmak istedim.Konu mu da seçtim kızlar arası kına gecesinden başlayıp düğüne kadar hayalinizdeki objeleri paylaşıp birbirimizi hayali düğünümüze davet etmek
ben başlıyorum.

KINA:
bu akşam için seçtiğim mekanım işte burası:

mekan

güzel mi güzel kına pastası..



bu kına bildiğiniz kınalardan olmıcak.günümüzde artık kına sepetinin yanında 


artık el kınalığı ve kına taçları olmazsa olmazlar listesinde..aslında olmaktada haklılar çünkü herbiri hoş birer ayrıntı..


gelinlik yok taftadan elbise yok.mekana doğrudan kırmızı gelinliğkle gidiyorum.
buyrun bakın tamda zevkime göre;)
o bu değilde düğüne de mi bunla gitsem acaba diye tereddüte düşünmedende edemiyorum
o kadar güzel kiiii !!!

ve tabikide beyimizide takdim etmeden olmaz.buyrun burda kendileri..


ŞİMDİ DÜĞÜN ZAMANI:


mekan


Salon girişini süsülicek olan düğünün kime ait olduğunu belirticek olan tabelamız


girişte misafirlerimi karşılıcak olan kutular burda..herkes getirdiği hediyeyi veyahut bugünün anısına bırakıcağı notu isimlerinide yazıp bu kutulara koyup hediye bölmesine bırakıcaklar.


Salonumuz


servis mükkemmel olmalı


ve masa dizaynı


masalarda kimlere ait olduğunu belirten isimler yazılı olıcak işte böyle


ve pasta



nedime elbiseleri de aynı olmazsa olmaz tabiki onlarda dolapta giyilmeyi bekliyorlar








ve sıra bize gelirse......
















TEŞEKKÜRLER...





Ağustos 16, 2012

Belki Bir Gün Yeniden.



yaz okulu bitince yaz aşkı da biter mi?biz az önce ayrıldık kısa süreli ayrılık dedik ben gözlerimi kapattım beşe kadar saydım o gitti.peki ya herşey bitti mi?
eylül yalnızlar mevsimidir 1 eylülse benim ayrılık günümdür.ekime gelince..ayrılıkların alevlendiği sonbaharın hazan dönemidir o da.
ne olacak şimdi?

Ağustos 11, 2012

Yaşamak zor dostlarım.

mesela almaman gereken kilolar varken senin canın gecenin bir vaktinde pizza çekmişse,
sınav haftan gelmiş ve senin ders çalışman gerekirken o güzel mi güzel hımym dizisinin enfes son sezonunu bitirme isteğin alevlenmişse,
bir sevgilinin özlemi gelip böğrüne gecenin bir vakti yerleşmiş ama sen kitaplarına sarılmış isen,
ve herşey biyana dursun güzel kızım.
herşeyi yoluna sokacak o güç vücudunda iken (hasta değilsin çok şükür sadece rahatlıktan bir baltaya sap olamamışın ve )
"hayatımda hiçbirşey düzgün değil bee,insanın tek bir şeyi bile düzgün gitmez mi?böğğğüğ" diye garip sesler çıkarmaya başlamış isen senin uykun çoktan gelmiş kuzum.sen yat zıbar iyisimi.

( pizzamı yemeden olmaz ! böğüğğ aldık yine kiloları iyi mi! :) )


Temmuz 17, 2012

Dönüm Noktası.


hayat ya bu.
siz cesaret ederde neleri göze alırsınız onun için ve o ise tek bir şey yapar.
gitmek olur o da.

sonra siz kendinizi parçalarsınız.hadi o da sorun değil.
en acısı gurur sandığınız şeyin sonunda gerçeğin ta kendisi olduğunu fark ettiğiniz nokta en sinir bozucusu.
önce idrak etmek istememe süreci ardından yataktan çıkmama isteği.neyse sorun değil yaşayın görün işte.anlatmıyım büyüsü kaçmasın o iğrençliğin.
hayat adil değil ya hani.bunları yaşayınca düşünürsünüz ki gerçek değeri hakeden insanlara zamanında ben gerektiği kadar değer göstermişmiydim acaba?
sorgulamaya başlarsınız ve herkesten özür dilemek gelir ya içinizden.işte öyle bir heves eskilere dönesiniz gelir eski sevgilinizi arayasınız gelir falan yani.(orda birinin uyarması lazım ay aman napıyosun diye.)
ona birkaç birşey der ve onunla beraber geçmişe dönüverirsiniz birden..

hep yeni sayfadan söz eden büyüklerim bile bu sefer köşeye çekilmişti zaten (onlarda yeni birinin geliceğinden ümidi kesmişlerdi bence.)çünkü benim hayatımda yeni birilerinin yer aldığı pekte görülmüş birşey değildi.
hayata karşı şöyle bir yargım vardı çünkü..hayatıma yeni gelen beni anlayamayacaktı hiçbir zaman.
meğer öyle değilmiş işte.yanıldım ve anladım.
şöyleki.
o yeni biri geldi.
birden bire nasıl oldu ne şekilde oldu bilemiyorum zaman kavramım çöktü.

yazın ilk haftalarında hayatıma erken çöreklenen sonbahardan şikayetçiyken birden o baharın ilkbahar olabileceği duygusuna onun sayesinde kapılıverdim.
çok değişik bir arkadaşlık bizimkisi.inanın beni o kopamadığım geçmişimdekilerden sıyırıcakmış gibi.değişik ama beni biçoklarından iyi anladığını hissediyorum.
yüzyüze ilk konuşmamızda...
ben anlatmadım o anlattı söylemeden o söyledi hayattaki en büyük üzüntüleri.sıraladı birbir.etkilendim.enteresandır yanından ayrılmak istemedim o an.
evet o beni anlıyor ben bunu çok net birşekilde hissediyorum.burcu mu?aslan.
evet mutluyum onunla konuşurken,gülümsüyorum falan yani :) öyle işte onunla konuşmak güzel.
sadece hata yapmaktan korkuyorum ona karşı..
şuan rengarenk bir arkadaş bizimkisi.sevgili olursak herşey mahfolur mu dersiniz.
biliyorum çünkü bu hayat bizi sınıyor yeni birisi gelince eskiyi devreye sokuyor.yeni olan gidince ise herşeyi geriye çekiyor.
ben sevmiyorum bu oyunu.
"inşallah herşey güzel olur." tek dileğim bu bundan böyle.biliyorumda..
sınanmak her daim insanlığa sunulan gizli bir nimet fakat kullanmayı bilene.

kendinize iyi bakın hep mutlu olun öpücükler. ^-^

Temmuz 12, 2012

Bakın Sizi Kim ile Tanıştırıcam :)


bilmem bilirmisiniz?
bilirsenizde severmisiniz?
12 albümüne sahip bir insan olarak ben bayılırım bu karma albümlere.
paristeki HoTeL CoStEs adlı hotel için oluşturulmuş karma şarkılara sahip bu arşivle tanışmadıysanız eğer acilen tanışmanızı öneririm.
...ve o albümde tanıştığım bir louie austen şarkısı karşınızda.
alkış alıyım. :)


Haziran 27, 2012

Aa Bakın Mimlendimmm


Blogumu açtım ve nasıl bir mutluluktur bu.Şaşırdım sevindim mutlu oldum.Ardından oturdum,arkama yaslandım ve Kaybolmusbirdenizyildizi tarafından mimlenmiş olmamın keyfini çıkardım.Kendisine burdan birsürü kez teşekkürlerimi iletiyorum....  Biraz gecikmelide olsa mimini seve seve yanıtlıyorum.
konumuz bizi neler mutlu eder?

Şöyleki en vazgeçilmezim:MÜZİK
Eğer mutsuzsam kesinlikle arka planda birşeyler çalıcak.Beyini boşaltmanın en güzel yoludur müzik dinlemek.Ama hep aynı şeylerden sıkılırım farklı şeyler olucak,tıpkı hayat gibi müziği de keşfedilmeye değer görüyorum.Müzik candır. :)
Huzuru bulduğum an:KUMSALDA KİTAP OKUMAK
Nasıl bir dinginliktir bu.Kalp atışı yavaşlar,uyku moduna geçmeye hazırlanan beden kitabın serin sularına dalar.Güzerl bir ruh halidir enfestir.
Özgürlüğü bulmak:BİSİKLET TURU
Bir başka huzurlu anım bisikletimle geçirdiğim dakikalarım.Bunu çok sık tekrarlayamasam da bisikletimle olan o ara ara buluşmalarımız pahabiçilemez türden.
Araştırmacı ruhu özgür kılmak için tek mekan:KÜTÜPHANE
Mesela aynı anda insan beyninin işleyişini ve felsefe tarihinde uyumsuzun incelemesini yapmak istediğim günlerim olur benim.Birbiri ile ilişkilendirmenin ter düşeceği o farklı konular hakkında okumak isterim.Kütüphanede bile özgür kılmalı insan kendini.Bir kaptırdı mı zaman nasıl geçmiş bilmemeli.
Dertleşmek ama en yakınlarınla:KIZ KIZA GEZELİM BU GECE
Bende zamanında yaptım bunu söylediğim için hem kendime hem bu durumdaki diğer kızlara sesleniyorum.Erkek arkadaşınız var diye o canım dostlarınıza hiçbir zaman sırt çevirmeyin.Gün gelir devran döner çocuk gider yine o canım dostlarınızın omuzunda ağlarsınız.Öptüm mucuk.
Kabuğundan sıyrıl:YENİ İNSANLARLA TANIŞMACA
Yeni arkadaşlar edinin.Okuduğum bir yazıya göre gün içinde hiç yoktan yeni bir kişi ile selamlaşma,yeni insan tanımak kimsayasal olarak insanın kendisini sevmesine ve pozitifleşmesine çok büyük bir katkı sağlıyormuş.Şöyle yazıyordu "sizde topluma karışın".
Doğayla bütünleşin:YÜRÜYÜŞ YAPMAK
İşte bir başka huzur.En güzel rahatlama biçimlerinden biri.Aklınız yoğunsa milyon tane düşüncenin baskısı altındaysanız,yalvarırım nasıl hazırlanıcamda çıkıcam saat geç yalnız gidemem gibi bahanelerden sıyırılın üzerinize rahat birşeyler alın ve yarım saatliğine de olsa o evden dışarı atın kendinizi.
İnsan bunu yapmakta çbiçok zaman tutuk davranıyor:UZAKTAKİ SEVDİKLERİNİZİ ARAYIN
Zaman geçmiş geçmemiş ne fark eder,hoş anılarınızı hatırlamanıza yardımcı oluyor mutluluğu size sunuyor,durmayın sizde arayın :)
Dans edin:GECE HAYATI
Mutsuzken insan abartıya kaçsada yetinemez bazen.Ama bunu tadında bıraktığınızda gayette hoşnut kalacağınız bir aktiviteye dönüşebilir.Enerji harcayın,dans edin,gülümseyin :)
Dışarı kaçamadığım günlerde evdeki maceram:GOOGLE EARTH İLE DOLAŞMACA
Beni nasıl mutlue ediyor bu program anlatamam.Şiddetle tavsiye ediyorum.Gitme ihtimalim olmayan kutupları bile bu program sayesinde ziyaret ettim resmen.Özellikle bazı ülkelerin özelleştirdiği üç boyutlu görüntü sayesinde sokaklarda dolaşabiliyor,şehiri adeta gezebiliyormuş hissine kapılıyorsunuz.:)
Yeni Tarifler deneyin:MUTFAK
Özgürce tüm hünerlerimi sergileyebileceğim mekan: mutfak.Artık eskisi gibi değil heryer tariflerle, yeni tadlarla dolu.Bu konuda uzmanlaşmış okunmayı bekleyen bir sürü blog mevcut.Açın ve deneyin.Görün bakın sonuçları hem gözünüzü hem karnınızı sevindirecek.



kaybolmusbirdenizyildizi tarafından mimlenmiş olmanın keyfini sürdükten sonra izninizle bende bu mimi devam ettirmek istiyorum. :)


Benrim güzel yeni mimim şöyle devam etsin...







i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer