Nisan 19, 2012

Ben Kim Miyim?Lyra'nın İçinde Vega'nın Üstündeki Kızım Ben.





normalde yay olup içi dışına dışı içine her ne ise o gibi şeylere sığamayan bir insanım.aynı zamanda kelt astrolojisinde gürgen olup zevk sahibi kişiliğim baskın mı baskın.çin astolojisinde at olup en nefret ettiğim şey arasında baskı altında tutulmak olduğu ne yazıkki doğru.at kadınının duygularını aklı ile yönetipte çevreden kimi zaman duygusuz olarak anıldığı özelliği de birebir benimle örtüşmekte.
birde yay burcu olmak,öyle bildiği üzre o kadarda kolay değil.bakınız bir sitede şöyle diyordu:
"bir yay kadını size çok fazla ilgi gösterdiği bir anda ortadan kaybolabilir."
siz bilir misiniz sürekli saklambaç oynamak ne demek.cidden elimde değil bu.bağlanmak istiyorum bende 20 yaşına gelmiş diğer kızlar gibi.birine aşıkta olsam bu oyunu oynamaktan alıkoyamıyorum kendimi.iç güdüsel bence bu sırf yay olduğum için.ama ben cidden yoruldum artık,saklambaç oynamaktan.gerçekten bak!!!
ve Yehhuu diyorum ki!!!evvet ben bir ateş grubuyum,lakin tüm su gruplarının beni söndürdüğü doğru.
üzücü bir gerçek ama annem ve de sevdiğim adam (hala ona aşığım sanırım eh işte hala bazen konuşuyoruz.dertli olduğum konulardan biri.yaram acıdı,of.) su grubu idi.
bakınız:şimdilerde ikisinden de eser kalmadı.
bazen..acaba ben mi ateş ile onları püskürttürüverdim de demiyor değilim.
yok canım daha neler...neyse
hı birde çok rüya görürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer