Nisan 14, 2013

Hadi Gidiyoz.

yakın geleceğe bakıp benim yaptığım planlardan azıcık söz ediyim :)
önce bu videoyu başlatıveriyor ve havaya giriyoruz.

amman ammaanaa....

bu hafta cumadan gece 10da yola çıkıyoruz Yalova'ya gidiyoruz.
cumartesi sabahı kahvaltımızı setur marina içinde bulunan leman kültürde edicez.

ve oradan
termal-gökçedereye geçicez.kaplıca suları ile ünlü termal sularından şifa alıyoruz.atatürk köşkünü ziyaret ediyoruz.son yıllarda içeri giriş yasaktı ve yanılmıyorsam tüm tarihi yerlerin satıldığı gibi atatürk'ün evide otele çevrildi diye biliyorum.bu arada ona da sitemimi dile getirmeden geçemiyorum.

termal kaplıcaları hakkında kısa bi bilgi olsun meraklılarına :)
Yalova Termal Turizm Merkezi

Yeri: Marmara Bölgesinde, Yalova İlinin batısında, ormanlık bir boğaz içindedir.
Ulaşım: Yalova şehir merkezine 11 km uzaklıktadır.
Suyun Isısı: 55-60 derece
PH Değeri: 6,88 ile 7,48
Özellikleri: Hipertermal, hipotonik bir maden suyudur. Sülfat, sodyum, kalsiyum.
Yararlanma Şekilleri: Banyo ve İçme kürleri
Tedavi Ettiği Hastalıklar: Banyo kürleri romatizmal hastalıklar başta olmak üzere, hareket sisteminin ağrılı hastalıkları, ameliyat geçirmiş ağrılı batın hastalıkları, kronik iltihaplı ve ağrılı kadın hastalıkları, bacaklardaki bazı damar tıkanıkları içme ve banyo kürleri diabet, gut, şişmanlık gibi metabolizma hastalıkları, kanda biriken kolesterin, lipid gibi yağ cisimlerinin temizlenmesi ve asit ürik birikiminin idrar yoluyla itrahinda etkilidir. Konaklama Tesisleri: Turban Termal Oteli ( 100 Oda, 200 Yatak) Yalova Gökçedere Oteli (39 Oda, 86 yataklı) Gökçedere Köyü

bilmeyenler gitmeyenler hatta durumu iyi olan şehir dışından gelenler sizlere tavsiyemdir yeni açılan
Limak Termal Boutique Otel'i bir ziyaret edin siz hayran kalıcaksınız :)

biz buralara gidemicek olsakta küçük bir kaplıca turu yapıp havuzumuza hamamımıza girip merkeze inicez :)
akşam yemeğimizi the kaizen'de yicez.

akşam olduğunda ise canlı müzik için sindoman cafe-bar 'a geçicez.