Nisan 19, 2013

Bilmem Siz Bilir Misiniz?

Bir zamanlar şöyle bir film vardı.benim çocukluğum ilk özentilerimin başlama sebebi.çocuklarında aşık olabiliceğini anladığım ilk hayat tecrübesi :)
"My girl" türkçe çevirisi ile "Kız arkadaşım"


küçük çocuklarında aşık olabiliceğini,kızların bisikletlerinin yanlarına püskül taktığında çok hoş durduğunu,yurdışında ölen yabancılara makyaj yapıldığını,bir insanın arı sokması sonrası ölebiliceğini ve küçük bir kızın en çok ne kadar şirin olabiliceğini ben bu filmde öğrendim çok küçüktüm.
ufaktım.
çocuktum.
gözlerim doldu ağladım.
seni hatırladım my girl.
ne de güzel filmdin sen !

Çocukluk hep bizimle,büyüsekte o içimizde..

torrent kullanlar için filmin torrent indirme linkini veriyorum,
buyrun.

*İYİ SEYİRLER*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer