Nisan 14, 2013

Şu Günlerde Bir Tatil Bir Tura Katılmayı Düşünüyorum.





Sizce hangi daha mantıklı bir tura katılmak mı yoksa kendin git kendin gez i uygulamak mı?
tur fiyatlarını araştırdık bir kaç yere baktık fakat hepsi birbirinden güzel olunca az daha veririm şuna giderim az daha veririm yazlık tatile giderim diye diye bir baktık ki yurtdışı turlarına doğru kaymış aslında ..diye başlayan bir cümle kurmuşuz..
"aslında biraz daha veririm şuna giderim baksana viyana prag budapeşte bratislava münih dresden salzburg.."

yani anlıcağınız tur işine bi girelim dedik çıkamadık. :) durun ya hem bizim daha pasaportumuz bile yok ki !

neyse son olarak konuştuk karar verdik galiba biz kendi başımıza gitsek hem daha uyguna getiririz hemde güzelce gezeriz dedik.
ilk turumuzun ben sapanca olmasını isterken bana yöneltilen teklife hayır diyemedim ve mayıs ayının son haftası kapadokyaya gitmeye karar verdik. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer