Mayıs 16, 2012

Harici Harddisk Maduru Bir Kızım Ben.


Üniversitede 2.sınıfım bu şarkıları dinlemeye doyamayarak geçti.
80s..
90s..
Geçen yıl müzikler,filmler,resimlerden oluşan bir arşiv yapmıştım ki google arama motorunu aratmayan cinstendi.Kuzenlerim filmlerini google aratmadan önce benim harici hard diskime arattırırlardı :)
500 gb lık harici hard disk fulldü ve hayatım onun içinde saklıydı resmen.
Sabah ordan şarkılarla uyanıyor akşam onlarla yatıyordum.
Fakat birgün birşey oldu o harici harddisk bir daha kimsenin kurtaramayacağı bir şekilde bozuldu.
Sanırım yere düşmüş ve hasar görmüş ne zaman nasıl düştüğüne dair hiçbir fikrim yoktu.
Acısı hala içimdedir.Tüm lise resimlerim ve aylarca uğraştığım herşeyimi kaybettim.
amandikkat diyorum bu yazıyı uyarı alında sizlerde benim gibi harici hard disk maduru olmayın.
verilerinizin birer kopyasını almayı unutmayın.

2 yorum:

  1. O kadar çok resmim gitti ki böyle, insan ne yapıcanı şaşırıyo cidden, üzüldüm senin için de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle insan üzülüyor ama geri getiremiyor,harici harddisklere pekte güvenmemeliyiz sanırım.

      Sil

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer