Mayıs 07, 2013

Met Gala 2013-Ünlüler Hangi Kostümleri Tercih Etti?

Şıkır şıkır fıkır fıkır..
Herkes hazır!
Herkes süslü!
2013 Met Galası bugün düzenlendi,ünlüler ne giydi?
Met Gala nedir?
Metropolitan Müzesi Kostüm Enstitüsü Galası
(Kırmızı Halı Moda Ödülleri)
İşte bunlarda ünlülerin giydikleri...






Beyonce
Miranda Kerr

Kristen Dunst
Stacey Keibler
Michelle Wilams
Kristen Stewart
Nina Dobrev
Emmy Rossum
Zhang Ziyi
Jessica Alba
Emma Watsons
Blake Lively
Jennifer Lopez
Taylor Swift
Kyle Minouge
Katie Holmes

Gecenin en gözde,
en çok konuşulan elbiseleri işte bunlardı.

Anna Hateway-Beyonce-Sarah J. Parker
Sienna Miler-Cara Delevigne


isimlerin met galada tercih ettiği markalar işte burda meraklılarına!!

Lena Dunham – Erdem
Nina Dobrev – Monique Lhuillier
Karolina Kourkova – Mary Katrantzou
Amber Heard – Emilio Pucci
Emily Blunt, Minka Kelly, Vanessa Redgrave – Carolina Herrera
Darren Criss – Richard Chai
Elizbeth Banks – Brian Atwood footwear. Dress tbc
Anna Wintour, Diane Kruger, Bella Heathcote and January Jones – Chanel Couture
Gwen Stefani – Maison Martin Margiela
Jennifer Lopez and Miranda Kerr – Michael Kors
Jessica Alba and Ginnifer Goodwin – Tory Burch
Miley Cyrus and Sofia Coppola – Marc Jacobs
Naomie Harris, Hailee Steinfeld, Jennifer Morrison, Emmy Rossum – Donna Karan Atelier
Kerry Washington – Vera Wang
Rita Ora - Thakoon
Lily Collins, Kylie Minogue, Pixie Geldof and Carina Lau – Moschino
Coco Rocha – Emanuel Ungaro by Fausto Puglisi
Kate Beckinsale and Liya Kebede – Alberta Ferretti
Armie Hammer and Emilia Clarke – Ralph Lauren
Jessica Pare, Alicia Keys and Zhang Ziyi - Jason Wu
Joans Smalls – Tom Ford
Karlie Kloss – Louis Vuitton
Rosie Huntington-Whiteley and Blake Lively – Gucci
Katie Holmes – Calvin Klein Collection


Tüm resimler ve elbise tasarımcılarına ulaşmak için:






2 yorum:

  1. Nina dobrev şıkmış, beğendim. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oldukça hoş :) dönüş yaptım bende sizi takibe aldım :)

      Sil

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer