Aralık 27, 2014

Bu Çok Amaçlı Bir Blog Yazısıdır.


Canım sıkılıyor a dostlar..yeni yıl öncesi tavsiyeler köşesi yaptım.oldu.sende bi bak olmuş mu ki?
Birşey keşfettim keşfimi sizlerle paylaşayım dedim.
kuru saçı olanlara müjde ben yaptım oldu.
günün birinde nette dolaşırken şöyle bir şeye denk geldim saçına el kremi süren insanlar yazmış bende okudum.
yareppim..
demişler bunca zamandır niye kullanmıyordum?
niye sürmüyordum?ah süreydim uzataydım.
nasıl besliyor aman şöyle aman böyle..

yahu dedim içimden nebiçim bişi bu böyle.

meğer cidden anlattıkları kadar var imiş.
haftada bir saçıma zeytinyağı+bademyağı bekletip yıkayan ben saçımın bu kadar nemli olduğu başka zaman hatırlamıyorum.
5 banyo öncesinden beridir her seferinde saçıma bildiğiniz el kremi sürmeye başladım.
Şöyle ki
duşumu alıyorum
saçımı havluda 5 dakika bekletiyorum
suyunu alıyorum
ardından saçlarımı ters attırarak sadece uç kısımlarına bildiğiniz el kremini sürüyorum.

cidden 5 haftanın sonunda bu durumdan oldukça memnunum.tabi aşırı kuru saçlılara öneriyorum yağ dengesi normal olanların bunu yapmasına zaten gerek yok.şöyle ki saçlarımda hızlı bi uzama da gözlemledim.sanki boyamışcasına parlak hale geldiler.normalde mat küllü kahve benim kendi saç rengim.son iki haftadır falan bir parlıyorlar falan bende onlar parladıkça banyo sonrasında bir mutluluk bir huzur bir sevinç :D
saça el kremi sürmenin hikayesi de şöyle bir yerden çıkmış aslında ak sakallı dede misali okumak isteyenler tıktık

şimdi sorabilirsiniz sakıncası olmasın vs.. ben zaten kullandığım ürünlerin içindekilere sürekli bakan birii olarak her kremi kullanmıyorum.ilk denememi doğal zeytinyağlı eyüp sabri tuncer kremi ile yaptım.


ardından sonraki yıkamalarımda ise arko nem soft kullandım.şöylece ikisi kutu içinde 3 hafta önce watsonstan aldım 10 tl idi hala bitmediyse tabi :) şuan da arko nem soft kullanıyorum.eyüp sabri tuncerin kremi de saçımı oldukça nemlendirdi ama o kremi kullananlar bilirler kokusu oldukça yoğundur.o sebeple ki sonradan arko nem soft a geçtim.
internette tavsiye eden kişi ise nivea klasik kullanın demiş.yukarı da tıktık dediğim yazıyı okuyanlar bilirler.

.lakin tek sıkıntı henüz bir doktora başvurmamış olmam.enteresan bi şekilde çok dökülen saçlarım artık banyo da falan taramama rağmen eskisi gibi avuç avuç dökülmüyor.

tahminimce yan etkisi yok diye düşünüyorum.özellikle saçıma sürmeden önce kremin içindekilere falan baktım araştırdım.şuan pek bi memnunum ama doktora sorup emin olmak lazım tabi.
öptüm canım muah...
saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi...şakşakşak

şimdi de canım size başka bişiyden bahsetmek istedi.
ne kadar terliyosunuz falan bilemem ama enteresan bi şekilde bişiy daha keşfettim.vücudunuzu önce bir sabunla güzelce köpürtüp yıkıyorsun.sonra son köpürtmeyi şu aşağıdaki johansons baby badtime şampuanın dan azıcık lifine döküp kendini köpürtüyorsun.sonra ter kokusu fln kalmıyor.çok garip terleyince bebek gibi kokuyosun :D

badtime-uyku sonrası gibi bi cevirisi olması lazım şampuan.
ister al saçını yıka ister vücudunu.muah..
birde film önerisinde bulunayım dedim.
bu linke tık bebiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer