Şubat 10, 2014

Ay Serotoninim Dağa Kaçtı!



Allahıııım böyle bi lezzet olur mu ya?Nası bişiy bu ya?Allahım ya..
tek bi soru sorucam sana şeker kız.
"ÇikOlAtA sEveRmİsİn?"



Gözlerinin burda açılması gerekiyor ve şöyle bir iç ses konuşması gerekiyor:"ay kim sevmez ki" :)
Ben çok severim valla söylemekten de çekinmem canikom.amma velakin midem rahatsız şu sıralar.öyle herşeyi yiyip içemiyorum(çok dertliyim zatende belli etmiyorum:( ).
Şimdi spor spor diyorumda hep serotoninden de bahsetmeden edemicem çikolatasızlıktan vücudumda serotanin kalmadı...kendisi ile tanışmamışları tanıştırıyım bir diğer adıda mutluluk hormonudur kendisinin.
bugün yeni bi keşif yaptım dayanamayıp hemen sizinle paylaşmak istedim.
Hani olur da şu Yalova denen-denizin kenarına kurulmuş-kış olsada güneşi,yaz olsada yağmuru eksik olmayan-şehire yolunuz düşerse bırakın turistik mekanı (zaten bu şehirde hepsi satıldı bebeğim özelleştirildi devlet çıkardı elden herşeyi mi herşeyi..Atatürküm'ü mirasını her bişiysini..
neyse deyinmicem tepem atıyo çünkü!)




Allah rızası için 
siz şu mekana bi uğrayıverin:
fotolar için tıktıktık
bunca yıldır burdayım ve denememişim i-na-na-mı-yo-rum.






bizde öyle bir adet varki bilirsiniz:
ya biri hediye edicek,
ya bayramda,misafirlikte biri tutacak
ancak öyle tadılacak güzel paketli çikolatalar.
Kaçınız kendini mutlu etmek adına gidip güzel paketli süslü püslü bi çikolata paketini kendine hediye aldı?hiçbiriniz.
tamam tamam şekerler.
dediğinizi duyar gibiyim.
herkeste o para ne gezer yahu diyorsunuz.
pahalı olmuyor mu o çikolatalar? diyorsunuz.
yok şekerim pahalı değil!
ya çekinme sen git gir el yapımı çikolata yapan pasteneye.
sor.
azıcıkta olsa küçük bir pakette olsa o anlık yemek için de olsa
veyahut
denemek için de olsa istiyorum de..
sana yapsınlar küçük bir poşet elde yemelik :)
işte bu kadar azıcık para harcadın büyük haz yaşadın.
MuTlu Et kendini :) bu kadar zor mu yani :)

hı bu arada yareppim kilo aliciiiim lafı o dükkanda işlemiyo şeker kız.
kalitenin kokusunu alınca hayali çikolatalar ağzında erimeye başlıyor.Bugün aldım eve gelene kadar höpürdettim durdum.(Allahım sen affet:p)
kokoşların tabiri ile handmade (elyapımı) çikolatalar burda çok tutuluyor.İnsanlar pahalı sanıyor yanaşmıyor fakat öyle değil bebişim dandirik bi çikoyu ucuza alıp bisürü yiyesin geliyor bundan kiloyla alana kadar 250gr veyahut 500gr alıp kararınca yiyince doyasın geliyor..
sitesi şuan yapım aşamasında umarım tamamlanınca uzağa servis vardır da blogger dostlar tadına uzaktan da bakabilirler.
şuan yapım aşamasında olsada paylaşıyım dedim siteyi,takipte kalın canlar.
hı unutmadan bu Liman Pastanesi denen yerde en bolundan,en renklisinden,en çeşitlisinden makaronlarda var haberiniz olsun yani.

olduda bulamadın git kendi şehrindeki elyapımı çikolatacıyı bul
ya bu kadar zor mu?
foursquare diye bi icat var artık.
sosyalleş azıcık.
öpüldün çilekli çikoom
bol bol yiyipte hiç kilo alama inşallah
mmuah muah öptüm senii
adamların face sayfası
(hı bunları mı sordun bunlarda limandan şımarık şey ama eminim senin şehrinde de vardır:p)

2 yorum:

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer