Mart 31, 2012

Kıskanç Değilim.

yok ben kıskanç bir insan değilimdir.ama bilemediğim nedenlerden ötürü çocukluğumda kıskandığım iki kişi vardı.birincisi çok çok küçük yaşlarımda başladı.ikincisi ise çok küçük yaşlarımda.ilki Lolaydı.hep o olmak istiyordum.en sevdiğim çizgi film buggs bunny idi.(o küçük kafa ile kendi adımı bilmezken buggs bunny yi nasılda bilirdim.)işte ben hep o lolanın yerinde olmak istemiştim.lola kim mi bilmeyenlere.buggs bunny nin sevdiceği idi o günlerde.


                              işte bknz:buda beni çıldırtan karelerden biriydi o yıllar.. sene:1994

İkincisi kim mi?Serdar Ortaç fanı benden büyük kızlar.Of sinir oluyordum o kızlara.Çünkü ben Buggs Bunnymi Lola Bunny'ye kaptırdıpımı öğrendiğim vakit yeni birisini bulmam gerektiğini anlamıştım.ve sene1995'te Serdar Ortaç'ın o uzun saçları ile en moda olduğu yıldı.Bende aşık olmak için onun ideal bir eş olduğuna karar vermiştim tabiki. ah eski günler.Babam halime dayanamayıp elinde bir serdar ortaç çerçesi ile eve geldiği gün bana serdar ortaçı getirmiş gibi mutlu olmuştum.Meğer ne dalga geçermiş ev ahalisi benim çocuk aklımla.ah eski günler işte.Sonrada bu kız Serdarda beni seviyor diye dolaşsın ortalarda. :'((

cidden iğrencim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

aa bana yorum mu yapıcasın ki sen hihi teşekkürler :)

i hali e hali de hali den hali işte buda facebook hali

1800lerde dünyayı tepsi sanırdık doğruymuş meğer